Imate pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor bez navođenja razloga. Kako biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, molimo Vas da nas obavijestite o svojoj odluci prije isteka roka nedvosmislenom izjavom poslanom putem e-maila na webshop@ponos.hr u kojoj ćete navesti ime i prezime osobe na koju glasi narudžba, kontakt broj telefona, broj narudžbe te broj računa na koji je potrebno vratiti novac, a možete se koristiti i kontakt obrascem.
Povrat novca vršimo u roku od četrnaest (14) dana po primitku/povratu proizvoda, provjere nekorištenja i neoštećenja samog proizvoda, uz prethodno poslanu pismenu obavijesti o raskidu ugovora putem maila ili kontakt obrasca. Ako je vraćeni proizvod oštećen ili korišten na način koji mu je značajno smanjio vrijednost, zadržavamo pravo da umanjimo ili odbijemo povrat sredstava. Ukoliko ste ugovor koji otkazujete platili po pouzeću, molimo vas da nam u zahtjevu za raskid ugovora navedete svoj IBAN kako bi vam mogli izvršiti povrat novca.
U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži.
Prijava reklamacije za robu kupljenu u web trgovini vrši se putem e-mail-a webshop@ponos.hr.
Kupac kao potrošač u smislu zakonu o zaštiti potrošača je dužan pismeno obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostatcima, najkasnije 2 mjeseca od otkrivanja istih. Kod skrivenih nedostataka, odnosno nedostataka koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja robe, rok za obavijest o tim nedostatcima iznosi 2 mjeseca od otkrivanja istih, a prigovori se prihvaćaju najkasnije u periodu 24 mjeseca od preuzimanja robe
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke nastale nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.
Kupac ima mogućnost podnošenja pisanog prigovora putem elektroničke pošte na webshop@ponos.hr. Prodavatelj je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.